could not connect to database: SQLSTATE[HY000] [1045] Access denied for user 's2'@'localhost' (using password: YES) Argentus s2 - prezentacja


1.Wstęp
2.Raty serwera
3.Faq
4.Linki
5.Grafika
6.Ekwipunek startowy
7.Handlarze
8.Umiejętności
9.Królestwa
10.Nowe expowiska
11.Dungeony
12.System posągów
13.System skrzyń
14.System polimorfii
15.System górnictwa
16.System wędkarstwa
17.System smoczej alchemii
18.System zielarstwa
19.System osiągnięć
20.System rang
21.System talizmanów
22.System petów
23.System konny
24.Wygląd wierzchowców
25.Wygląd zbroi/broni PvP/ExP
26.Biżuteria PvP/Exp
27.System pasów
28.System skinów animowanych
29.Kamienie duszy
30.Magiczne metale
31.Bonusy dzienne
32.System powiadomień
33.Questy

Witamy w prezentacji serwera Argentus.pl S2

Wiemy, że czekaliście na ten moment dosyć długo i mamy nadzieję, że to co tutaj zobaczycie, wynagrodzi Wam czas oczekiwania. 

Na start kilka najważniejszych informacji:


Start BETY: 29.03.2019 o godzinie: 18:00
Zakończenie BETY: nie ustalono

Szybkość zdobywania doświadczenia na serwerze została odpowiednio dopasowana. Do 150 poziomu, zdobywanie doświadczenia jest stosunkowo łatwe, natomiast po tym progu poziomowym stopień trudności w zdobywania doświadczenia powoli rośnie. 
Na serwerze, oprócz dropu yang, mamy możliwość wydropienia złotych sztabek:

Mała Złota Sztabka - 200.000 Yang
Średnia Złota Sztabka - 500.000 Yang
Duża Złota Sztabka - 1.000.000 Yang

Dodatkowo ze wszystkich stworów wypadają  - Skrzynie Argentusa, które zawierają przedmioty wspierające postać.

1. Maksymalny poziom?
250
 
2. Typ serwera?
Easy

3. Czy jest 6/7 bon?
Nie

4. Maksymalny + kd? 
Kamienie możemy ulepszać do 7 poziomu.

5. Maksymalne statystyki możliwe do rozdania?
105

6. Wbijanie bonusów?
Bonusy wbija się nieskończoną zmianką, która jest dostępna do kupienia u handlarza

7. Skąd magiczny metal?
Występuje kilka rodzai magicznego metalu, w dalszej części prezentacji znajdziecie opis.

8. Czy występuje 6 skill?
Nie

Grafika na serwerze została nieco odświeżona.
Poniżej możecie zobaczyć kilka przykładów:





Na początek gry gracz otrzymuje tradycyjny zestaw ekwipunku wraz z kostiumem, zwierzakiem, wierzchowcem oraz skinem animowanym.





 
Po osiągnieciu 5 poziomu postaci, gracz otrzymuje możliwość wybrania umiejętności. Po wybraniu profesji gracz otrzymuje skille na poziomie P.
 

Niektóre umiejętności zyskały tzw. "toggle", dzięki którym można używać ich bez limitu czasowego. Umiejętności które pozyskały ten atut to:
 
- Aura Miecza
- Berserk
- Silne Ciało
- Strach
- Czarowane Ostrze
- Czarowana Zbroja
- Mroczna Ochrona
- Bezszelestny Chód
 


Na naszym serwerze występuje wiele umiejętności pasywnych.
Umiejętności Pasywne do 10 poziomu szkolimy przy pomocy książek, które można zdobyć z metinów, natomiast powyżej 10 poziomu do szkolenia potrzebujemy Kamieni Duchowych.
 
 
Bankier
Zwiększa ilość Dropu Yang z potworów: 1-20%
 
Bossologia
Silny przeciwko Bossom: 1-20%

Metinologia
Silny przeciwko Metinom: 1-20%

Łowca
Silny przeciwko Potworom: 1-20%

Berserker
Wartość Ataku: 10-200

Złodziej
Szansa na Podwójny Drop: 1-20%

Ochrona Smoków
Maks PŻ: 100-2000

Ludobójstwo
Silny Przeciwko Ludziom: 1-20%

Furia Smoków
Szansa na Krytyczne Uderzenie: 1-20%

Smoczy Pazur
Szansa na Przyszywające Uderzenie: 1-20%

Na serwerze znajdziecie dwa królestwa - Shinsoo(Czerwoni), Jinno (Niebiescy). Odświeżyliśmy nieco wygląd pierwszych miast, zmiany prezentujemy w obrazkach poniżej:








Na serwerze znajdziecie 7 nowych map do zdobywania doświadczenia.
Na każdej mapie występują wioski z NPC'tami, u których możecie wykonywać misje fabularne zwane "Aktami".
W nagrodę za ukończenie Aktu otrzymacie specjalny Talizman. 
Więcej o Aktach dowiecie się w kategorii "Zadania".


Wejście od: 75 Poziomu





Wejście od: 105 Poziomu





Wejście od: 135 Poziomu






Wejście od: 150Poziomu






Wejście od: 180 Poziomu






Wejście od: 200 Poziomu






Wejście od: 225 Poziomu






Wyspa teleportacji umożliwia dostanie się na 4 główne Dungeony na naszym serwerze:
? Jaskinia Beran-Setaou (Lv.80)
? Grota Króla Wobba (Lv.130)
? Zgubna Wyprawa (Lv.175)
? Demoniczny Loch (Lv.220)



Wymagany Poziom: 80

Opis Dungeonu:

- Pokonaj wszystkie potwory

- Zniszcz 3 Kamienie Metin

- Pokonaj Beran-Setaou




Wymagany Poziom: 130

Opis Dungeonu:

- Otwórz 5 Pieczęci

- Zniszcz 4 Kamienie Metin

- Pokonaj Króla Wobba



Wymagany Poziom: 175

Opis Dungeonu:

- Pokonaj wszystkie potwory

- Otwórz Pieczęć

- Zniszcz 3 Kamienie Metin

- Pokonaj Królową Węży

-Pokonaj wszystkie potwory

- Zniszcz Prawidłowy Kamień Metin

-Pokonaj Elitarną Królową Węży





Wymagany Poziom: 220

Opis Dungeonu:

- Zdobądź Zwój Teleportacji

- Zniszcz 4 Bramy

- Uwolnij 4 Dusze

- Zniszcz 5 Kamieni Metin

-Pokonaj Charona

- Pokonaj Azraela


Chcielibyśmy przedstawić Wam Cztery Posągi, które będą pojawiać się na expowiskach +75lvl w losowych miejscach.
Dotknięcie posągu przyznaje graczowi unikalny bonus na 12 godzin, który będzie go wspierał w trakcie walki z potworami.

-Posąg Króla Mrozu
-Posąg Herosa
-Posąg Czterech Twarzy
-Posąg Legendarnego Żółwia





Na 75 poziomie każdy gracz otrzymuje specjalną umiejętność "Rabuś".
Na mapach do expa, będą pojawiać się cztery rodzaje skrzyń.

- Skrzynia (Ranga I)
- Skrzynia (Ranga II)
- Skrzynia (Ranga III)
- Skrzynia (Ranga IV)
Skrzynie te będziemy mogli otworzyć specjalnymi kluczami, które możecie zdobyć z potworów oraz bossów:
- Klucz (I) - Otwiera Skrzynie z Rangą I
- Klucz (II) - Otwiera Skrzynie z Rangą II
- Klucz (III) - Otwiera Skrzynie z Rangą III
- Klucz (IV) - Otwiera Skrzynie z Rangą IV
Każda skrzynia posiada specjalny efekt, który pokazuje jakim kluczem można otworzyć daną skrzynie.
Istnieje również możliwość wymiany czterech różnych kluczy na Legendarny Klucz, za pomocą którego możecie otworzyć każdą skrzynie, dodatkowo Legendarny Klucz zwiększa szanse na pomyślne otworzenie skrzyni o 10%.
Umiejętność pasywną "Rabuś", można rozwijać za pomocą Ksiąg Umiejętności, maksymalny poziom umiejętności wynosi 40, który daje nam 75% szansy na pomyślne otworzenie.
Skrzynia z lepszą rangą wzbogaci nasza postać o lepsze przedmioty.




System uległ małej zmianie, teraz po przemianie w Potwora nasza postać zostanie wzmocniona, poprzez specjalne bonusy.
Są nimi Silny przeciwko Potworom oraz Wartość Ataku.
Umiejętność możemy szkolić poprzez  Księgę Polimorfii, którą można zdobyć z kamieni Metin.
Maksymalny poziom umiejętności wynosi 40.
Po osiągnięciu maksymalnego poziomu umiejętności otrzymamy następujące bonusy po przemianie:
-Silny Przeciwko Potworom
-Wartość ataku +400


Marmury możemy kupić w sklepie z marmurami, który dostępny jest w panelu bocznym ekwipunku.



W Górnictwie bazujemy głównie na dwóch rzeczach, kilofie oraz umiejętności Górnictwo.
Umiejętność zwiększa szansę na pomyślne wydobycie rudy, domyślnie jest to 30%, a z umiejętnością rozwiniętą do poziomu P - 70%.
Umiejętność możemy rozwijać za pomocą Przewodnika Do Górnictwa  .
Kilof+0 możemy zakupić u Deokbae, który znajduje się w Kopalni.
Przy pomyślnym wykopaniu rudy, nasz Kilof otrzymuje punkty doświadczenia.

Każdy poziom Kilofa zwiększa ilość wykopanej rudy przy pomyślnym wydobyciu.



- Kilof+0 - Możliwość wydobycia: 1 - 10 sztuk rudy
- Kilof+1 - Możliwość wydobycia: 10 - 15 sztuk rudy
- Kilof+2 - Możliwość wydobycia: 15 - 20 sztuk rudy
- Kilof+3 - Możliwość wydobycia: 20 - 25 sztuk rudy
- Kilof+4 - Możliwość wydobycia: 25 - 30 sztuk rudy
- Kilof+5 - Możliwość wydobycia: 30 - 35 sztuk rudy
- Kilof+6 - Możliwość wydobycia: 35 - 40 sztuk rudy
- Kilof+7 - Możliwość wydobycia: 40 - 45 sztuk rudy
- Kilof+8 - Możliwość wydobycia: 45 - 50 sztuk rudy
- Kilof+9 - Możliwość wydobycia: 50 - 60 sztuk rudy




Na naszym serwerze wszystkie Rudy znajdują się, w tak zwanej Kopalni, możecie się do niej dostać przy pomocy mapy teleportacji.




Na serwerze występuje tylko 9 Rud, które są wykorzystywane do produkcji Przetopów.


 Ruda Duszy Kryształu -------> Dusza Kryształu -------> Biżuteria Duszy (PvP)
Ruda Rubinu -------> Rubin-------> Rubinowa Biżuteria (PvP)
Ruda Złota -------> Złoto-------> Złota Biżuteria (PvP)
Ruda Szmaragdu -------> Szmaragd-------> Szmaragdowa Biżuteria (PvP)
Ruda Szafiru -------> Szafir------->Szafirowa Biżuteria (PvP)
Ruda Onyksu -------> Onyks-------> Onyksowa Biżuteria (PvP)
Ruda Miedzi -------> Miedź-------> Biżuteria Smoka (ExP)
Ruda Brązu -------> Brąz-------> Biżuteria Złotego Feniksa (ExP)
Ruda Bizmutu -------> Bizmut-------> Archoncka Biżuteria (ExP)

Sam system polega na zarzuceniu wędki z założoną przynętą, po otrzymaniu komunikatu na czacie, należy wcisnąć odpowiednią ilość razy klawisz spacji.



Na naszym serwerze będzie dostępna Mapa Rybacka, wejście na nią będzie znajdować się u Rybaka. Tylko na niej będzie można łowić ryby.




Przy każdej próbie wyciągnięcia ryby z wody mamy 33% szans na zdobycie punktów umiejętności łowienia, niezależnie od efektu.
Poziom umiejętności podnosi szansę na pomyślne wyłowienie ryby, standardowo szansa wynosi 30%, natomiast przy maksymalnym poziomie umiejętności szansa ta rośnie do 50%.



Kolejnym aspektem wędkarstwa jest wędka, którą również możemy ulepszyć.
Od jej poziomu zależy jakie ryby możemy złowić oraz jaką szansę mamy na ich pomyślne wyciągnięcie z wody.

Aby ulepszyć wędkę, która posiada maksymalną ilość punktów będziemy musieli udać się do Rybaka, za drobną opłatą, będzie on wstanie udoskonalić naszą wędkę.
Maksymalny poziom Wędki wynosi +9



Poziom Wędki+0
-Drobne Ryby - Po nałożeniu ich na haczyk szansa na pomyślny połów zostanie zwiększona o 5%
-Karaś - Po upieczeniu Wiatalność +12 na 10 minut
-Ryba Mandaryna - Po upieczeniu Siła +12 na 10 minut
-Pstrąg - Po upieczeniu Zręczność +12 na 10 minut
- Łosoś - Po upieczeniu Inteligencja +12 na 10 minut


Poziom Wędki+2
-Duży Karaś - Po upieczeniu Punkty Życia +1000 na 10 minut

Poziom Wędki+3
-Karp - Po upieczeniu Silny przeciwko Potworom +5% na 10 minut

Poziom Wędki+4
 -Tenchi - Po upieczeniu Silny przeciwko Metinom +5% na 10 minut
-Amur - Po upieczeniu Silny przeciwko Bossom+5% na 10 minut


Poziom Wędki+6
-Okoń  - Po upieczeniu Silny przeciwko Wojownikom+5% na 10 minut
-Sum - Po upieczeniu Silny przeciwko Ninjom+5% na 10 minut
-Złoty Karaś - Po upieczeniu Silny przeciwko Szamanom+5% na 10 minut
-Węgorz - Po upieczeniu Silny przeciwko Surom+5% na 10 minut


Z Ryb mamy szanse na drop  Małży,natomiast z niej możemy zdobyć takie przedmioty jak:
 - Wodny Klucz - który pozwala otworzyć skrzynie z każdą rangą -  +15% Szansy na otwarcie
 - Wodna Koniczyna - Kwiat zwiększający Twoją Rangę - Ranga +10000
 - Pieczęć Specjalnego Wierzchowca - Rekin
  - Wodny Pierścień - zwiększający otrzymywane - Punkty Doświadczenia +65%
 - Wodną Rękawica Króla Przepowiedni - która daje właścicielowi tajemniczą moc - +2000 HP,Silny Przeciwko Potworom+15%,Silny Przeciwko Ludziom +10%

Na serwerze znajdziecie System Run. Każdy runa posiada 6 poziomów, które dzielą się na:

Poz.0 -> Poz.1 -> Poz.2 -> Poz.3 -> Poz.4 -> Poz.5

Rudy po wytworzeniu u alchemika, ulepsza się standardowo u sury, kowala lub przy pomocy magiczego metalu.

Każda runa posiada inne wymagania, co do poziomu postaci, przykład poniżej:

Runy są wytwarzane u Alchemika. 
Potrzebne nam będą do tego Fragmenty Run, które możecie zdobyć z specjalnej Skrzyni Fragmentów, która dropi z metinów i bossów.


- Skrzynia zawiera od 1 do 2 Fragmentów Run.


 - Runa Cierpliwości(Poz.0) - Szansa na Krytyczny Cios+2% 
Runa Cierpliwości(Poz.1) - Szansa na Krytyczny Cios+5% 
Runa Cierpliwości(Poz.2) - Szansa na Krytyczny Cios +10% 
Runa Cierpliwości(Poz.3) - Szansa na Krytyczny Cios +13% 
Runa Cierpliwości(Poz.4) - Szansa na Krytyczny Cios +16% ,Odporność na Krytyczny Cios +2% 
Runa Cierpliwości(Poz.5) - Szansa na Krytyczny Cios+20% ,Odporność na Krytyczny Cios +5% 


 - Runa Życia(Poz.0) - Maks PŻ : +250
Runa Życia(Poz.1) - Maks PŻ : +500
Runa Życia(Poz.2) - Maks PŻ : +1000
Runa Życia(Poz.3) - Maks PŻ : +1500
Runa Życia(Poz.4) - Maks PŻ : +2000,+2% Maks PŻ
Runa Życia(Poz.5) - Maks PŻ : +2500,+5% Maks PŻ


 - Runa Zaangażowania(Poz.0) - Szansa na Przyszywające Uderzenie +2%
Runa Zaangażowania(Poz.1) - Szansa na Przyszywające Uderzenie +5%
Runa Zaangażowania(Poz.2) - Szansa na Przyszywające Uderzenie +10%
Runa Zaangażowania(Poz.3) - Szansa na Przyszywające Uderzenie +13%
Runa Zaangażowania(Poz.4) - Szansa na Przyszywające Uderzenie +16%,Odporność na Przyszywające Cios +2%
Runa Zaangażowania(Poz.5) - Szansa na Przyszywające Uderzenie +20%,Odporność na Przyszywające Cios +5%


 - Runa Męstwa(Poz.0) - Silny Przeciwko Ludziom +2%
Runa Męstwa(Poz.1) - Silny Przeciwko Ludziom +5%
Runa Męstwa(Poz.2) - Silny Przeciwko Ludziom +10%
Runa Męstwa(Poz.3) - Silny Przeciwko Ludziom +13%
Runa Męstwa(Poz.4) - Silny Przeciwko Ludziom +16%,Odporność na Ludzi +2%
Runa Męstwa(Poz.5) - Silny Przeciwko Ludziom +20%,Odporność na Ludzi +5%

 - Runa Opanowania(Poz.0) - Szybkość Zaklęcia +4%
Runa Opanowania(Poz.1) - Szybkość Zaklęcia +7%
Runa Opanowania(Poz.2) - Szybkość Zaklęcia +10%
Runa Opanowania(Poz.3) - Szybkość Zaklęcia +14%
Runa Opanowania(Poz.4) - Szybkość Zaklęcia +18%,Regeneracja PŻ +5%
Runa Opanowania(Poz.5) - Szybkość Zaklęcia +25%,Regeneracja PŻ +10%


 - Runa Żarliwości(Poz.0) - Silny Przeciwko potworom +2%
Runa Żarliwości(Poz.1) - Silny Przeciwko potworom +5%
Runa Żarliwości(Poz.2) - Silny Przeciwko potworom +10%
Runa Żarliwości(Poz.3) - Silny Przeciwko potworom +13%
Runa Żarliwości(Poz.4) - Silny Przeciwko potworom +16%,Odporność na Potwory +2%
Runa Żarliwości(Poz.5) - Silny Przeciwko potworom +20%,Odporność na Potwory +5%


Na 75 poziomie każdy gracz otrzymuje specjalną umiejętność "Zielarstwo".
Na mapach do expa będzie występować 10 rodzai kwiatów.

Kwiaty będą potrzebne do wytwarzania Mikstur u Zielarki Zofii, która znajduję się w M1.
Wytworzone Mikstury będziecie mogli ulepszać, lecz do tego będą potrzebne nam:

-Przepis Normalny
-Przepis Trudny
-Przepis Ekspert
 

Przepisy można zdobyć z Bossów.



Czarna Fiolka(Poz.1) - Szansa na Krytyczne Uderzenie +10%
Czarna Fiolka(Poz.2) - Szansa na Krytyczne Uderzenie +13%
Czarna Fiolka(Poz.3) - Szansa na Krytyczne Uderzenie +17%
Czarna Fiolka(Poz.4) - Szansa na Krytyczne Uderzenie +20%

Zielona Fiolka(Poz.1) - Silny Przeciwko Potworom +10%
Zielona Fiolka(Poz.2) - Silny Przeciwko Potworom +13%
Zielona Fiolka(Poz.3) - Silny Przeciwko Potworom +17%
Zielona Fiolka(Poz.4) - Silny Przeciwko Potworom +20%

Niebieska Fiolka(Poz.1) - Silny Przeciwko Ludziom +5%
Niebieska Fiolka(Poz.2) - Silny Przeciwko Ludziom +8%
Niebieska Fiolka(Poz.3) - Silny Przeciwko Ludziom +11%
Niebieska Fiolka(Poz.4) - Silny Przeciwko Ludziom +15%

Fioletowa Fiolka(Poz.1) - Maks PŻ +1500
Fioletowa Fiolka(Poz.2) - Maks PŻ +1800
Fioletowa Fiolka(Poz.3) - Maks PŻ +2200
Fioletowa Fiolka(Poz.4) - Maks PŻ +2500

Żółta Fiolka(Poz.1) - Odporność na Potwory +1%
Żółta Fiolka(Poz.2) - Odporność na Potwory +2%
Żółta Fiolka(Poz.3) - Odporność na Potwory +3%
Żółta Fiolka(Poz.4) - Odporność na Potwory +5%


Do zerywania kwiatów będzie potrzebny nam sierp, który otrzymacie od Zielarki.
Czym lepszy sierp, tym większa szansa na pomyślne zerwanie kwiatu.


-Sierp(Poz.1)
Szansa na pomyślne zerwanie +2%
Ilość zerwanych kwiatów od 1 do 2


-Sierp(Poz.2)
Szansa na pomyślne zerwanie +5%
Ilość zerwanych kwiatów od 2 do 3


-Sierp(Poz.3)
Szansa na pomyślne zerwanie +7%
Ilość zerwanych kwiatów od 3 do 4


-Sierp(Poz.4)
Szansa na pomyślne zerwanie +10%
Ilość zerwanych kwiatów od 4 do 6


Umiejętność pasywną "Zielarstwo", można rozwijać za pomocą Ksiąg Umiejętności. Maksymalny poziom umiejętności wynosi 40, który daje nam 70% szansy na pomyślne zerwanie.

U Zielarki Zofii będzie dostępne 10 misji, za które otrzymamy ciekawe bonusy wzmacniające naszą postać.


Na serwerze będziecie mogli zdobywać Argentus Points(AP) za różne osiągnięcia. Punkty będziecie mogli wymieniać na różne przedmioty w sklepie, u NPC w pierwszych miastach.

Na serwerze będziecie mogli zdobyć wiele osiągnięć, przedstawimy wam je poniżej:

Zabójstwa Potworów

1. Zabij 1000 Potworów
2. Zabij 5000 Potworów
3. Zabij 10000 Potworów
4. Zabij 15000 Potworów
5. Zabij 20000 Potworów

Zabójstwa Bossów

1. Zabij 20 Bossów
2. Zabij 40 Bossów
3. Zabij 60 Bossów
4. Zabij 80 Bossów
5. Zabij 100 Bossów

Zniszczone Kamienie Metin

1. Zniszcz 20 Metinów
2. Zniszcz 40 Metinów
3. Zniszcz 60 Metinów
4. Zniszcz 80 Metinów
5. Zniszcz 100 Metinów

Zebrane Rośliny

1. Zbierz 30 Roślin
2. Zbierz 50 Roślin
3. Zbierz 90 Roślin
4. Zbierz 120 Roślin
5. Zbierz 150 Roślin

Pokonani Gracze

1. Pokonano 20 Graczy
2. Pokonano 50 Graczy
3. Pokonano 100 Graczy
4. Pokonano 150 Graczy
5. Pokonano 300 Graczy

Osiągnij Poziom

1. Osiągnij 50 Poziom 
2. Osiągnij 60 Poziom
3. Osiągnij 70 Poziom 
4. Osiągnij 80 Poziom
5. Osiągnij 90 Poziom

Czas Gry

1. Spędź 200 Minut w Grze
2. Spędź 400 Minut w Grze
3. Spędź 800 Minut w Grze
4. Spędź  1600 Minut w Grze
5. Spędź 3000 Minut w Grze 

Ranga na serwerze dodaje specjalne bonusy, lista dostępnych rang i bonusów poniżej:

Szlachetny: 8.000-11.999
Silny przeciw Ludziom: +1%, Silny przeciw Potworom: +1%

Rycerski: 11.999-20.000
Silny przeciw Ludziom: +2%, Silny przeciw Potworom: +2%

Bohaterski: 20.000-70.000
Silny przeciw Ludziom: +3%,Silny przeciw Potworom: +3%

Dzielny: 70.000-250.000
Silny przeciw Ludziom: +4%, Silny przeciw Potworom: +4%

Boski: 250.000-500.000
Silny przeciw Ludziom: +5%, Silny przeciw Potworom: +5%

Niezwyciężony: 500.000-1.000.000
Silny przeciw Ludziom: +6%, Silny przeciw Potworom: +6%

Zniewalający: 1.000.000-1.500.000
Silny przeciw Ludziom: +7%, Silny przeciw Potworom: +7%

Heroiczny: 1.500.000-2.000.000
Silny przeciw Ludziom: +8%, Silny przeciw Potworom: +8%

Chwalebny: 2.000.000-3.000.000
Silny przeciw Ludziom: +9%, Silny przeciw Potworom: +9%

Legendarny: 3.000.000-4.000.000
Silny przeciw Ludziom: +10%, Silny przeciw Potworom: +10%

Mocarski: 4.000.000-5.000.000
Silny przeciw Ludziom: +12%, Silny przeciw Potworom: +12%

Królewski : 5.000.000-6.000.000
Silny przeciw Ludziom: +14%, Silny przeciw Potworom: +14%

Arcymistrz: 6.000.000-7.500.000
Silny przeciw Ludziom: +16%, Silny przeciw Potworom: +16%

Legenda Argentusa: 7.500.000-9.500.000
Silny przeciw Ludziom: +18%, Silny przeciw Potworom: +18%

Król Argentusa: 9.500.000-12.000.000
Silny przeciw Ludziom: +20%, Silny przeciw Potworom: +20%

############

Punkty rangi można zwiększyć za pomocą specjalnych Owoców:

Czerwone Jabłko: +1000 Rangi
Zielone Jabłko: +2000 Rangi
Pomarańcza: +3000 Rangi
Mistyczny Owoc: +5000 Rangi
Orchidea: +8000 Rangi


W oknie ekwipunku znajduję się specjalny slot na Talizmany.
Talizmany możemy zdobyć po ukończeniu Aktu Misji.
Występuje 7 Aktów misji, co za tym idzie otrzymamy 7 Talizmanów.
Po zdobyciu wszystkich Talizmanów możemy je połączyć w jeden, Legendarny Talizman.


Talizman Generała Huashina

-Punkty Życia: +500
-Średnie Obrażenia: +5%
-Silny przeciwko Bossom+5%
-Silny Przeciwko Metinom+5%
-Silny Przeciwko Potworom+5%
-Szansa na Krytyczne Uderzenie+5%
-Szansa na przyszywające Uderzenie+5%
-Silny Przeciwko Wojownikom+3%
-Silny Przeciwko Ninjom+3%
-Silny Przeciwko Surom: +3%
-Silny Przeciwko Szamanom+3%


Talizman Wilkołaka Phylo

-Punkty Życia: +750
-Średnie Obrażenia: +7%
-Silny przeciwko Bossom+7%
-Silny Przeciwko Metinom+7%
-Silny Przeciwko Potworom+7%
-Szansa na Krytyczne Uderzenie+7%
-Szansa na przyszywające Uderzenie+7%
-Silny Przeciwko Wojownikom+5%
-Silny Przeciwko Ninjom+5%
-Silny Przeciwko Surom: +5%
-Silny Przeciwko Szamanom: +5%


Talizman Ognistego Demona

-Punkty Życia: +1000
-Średnie Obrażenia: +9%
-Silny przeciwko Bossom+9%
-Silny Przeciwko Metinom+9%
-Silny Przeciwko Potworom+9%
-Szansa na Krytyczne Uderzenie+9%
-Szansa na przyszywające Uderzenie+9%
-Silny Przeciwko Wojownikom+7%
-Silny Przeciwko Ninjom+7%
-Silny Przeciwko Surom+7%
-Silny Przeciwko Szamanom+7%


Talizman Króal Szkieletów

-Punkty Życia: +1250
-Średnie Obrażenia: +11%
-Silny przeciwko Bossom+11%
-Silny Przeciwko Metinom+11%
-Silny Przeciwko Potworom: +11%
-Szansa na Krytyczne Uderzenie+11%
-Szansa na przyszywające Uderzenie+11%
-Silny Przeciwko Wojownikom+9%
-Silny Przeciwko Ninjom+9%
-Silny Przeciwko Surom+9%
-Silny Przeciwko Szamanom+9%


Talizman Andariel

-Punkty Życia: +1500
-Średnie Obrażenia: +13%
-Silny przeciwko Bossom+13%
-Silny Przeciwko Metinom+13%
-Silny Przeciwko Potworom+13%
-Szansa na Krytyczne Uderzenie+13%
-Szansa na przyszywające Uderzenie+13%
-Silny Przeciwko Wojownikom+11%
-Silny Przeciwko Ninjom+11%
-Silny Przeciwko Surom+11%
-Silny Przeciwko Szamanom+11%


Talizman Jaskiniowego Trolla

-Punkty Życia: +1750
-Średnie Obrażenia: +15%
-Silny przeciwko Bossom+15%
-Silny Przeciwko Metinom+15%
-Silny Przeciwko Potworom+15%
-Szansa na Krytyczne Uderzenie+15%
-Szansa na przyszywające Uderzenie+15%
-Silny Przeciwko Wojownikom+13%
-Silny Przeciwko Ninjom+13%
-Silny Przeciwko Surom+13%
-Silny Przeciwko Szamanom+13%


Talizman ArcyDrzewa

-Punkty Życia: +2000
-Średnie Obrażenia: +17%
-Silny przeciwko Bossom+17%
-Silny Przeciwko Metinom+17%
-Silny Przeciwko Potworom+17%
-Szansa na Krytyczne Uderzenie+17%
-Szansa na przyszywające Uderzenie+17%
-Silny Przeciwko Wojownikom+15%
-Silny Przeciwko Ninjom+15%
-Silny Przeciwko Surom+15%
-Silny Przeciwko Szamanom+15%


Legendarny Talizman

-Punkty Życia: +3000
-Średnie Obrażenia: +20%
-Silny przeciwko Bossom+20%
-Silny Przeciwko Metinom+20%
-Silny Przeciwko Potworom+20%
-Szansa na Krytyczne Uderzenie: +20%
-Szansa na przyszywające Uderzenie: +20%
-Silny Przeciwko Wojownikom: +20%
-Silny Przeciwko Ninjom: +20%
-Silny Przeciwko Surom: +20%
-Silny Przeciwko Szamanom: +20%


Na serwerze znajdziecie specjalny system zwierzaków.
Zwierzaki będą posiadać specjalne umiejętności oraz przedmioty, które będą wspierać Waszą postać w walce.

Każdy zwierzak posiada 6 umiejętności, każda umiejętność możemy rozwijać maksymalnie do 10 poziom.
Zwierzak co każdy poziom otrzymuje 1 punkt umiejętności. Maksymalny poziom zwierzaka wynosi 60.

Zwierzaka możemy expić zabijając stwory. Ilość zdobywanego doświadczenia przez naszego zwierzaka możemy zwiększać poprzez Karmy, które możemy zdobyć z skrzyń Bossów
 Karma może zwiększyć zdobywane doświadczenie o 25 lub 50%.

Poniżej przedstawiamy wam dostępne umiejętności zwierzaka:

Energia Życiowa



-Maks PŻ
1, 0, 200, 400, 600, 800, 1000, 1200, 1400, 1600, 1800, 2000

 Siła przeciw Potworom



-Silny Przeciwko Potworom
1, 0, 2, 4, 6, 8, 10, 12, 14, 16, 18, 20


Krytyczny Cios 



-Szansa na Krytyczne Uderzenie
1, 0, 2, 4, 6, 8, 10, 12, 14, 16, 18, 20

Siła przeciwko Ludziom 



-Silny Przeciwko Ludziom
1, 0, 2, 4, 6, 8, 10, 12, 14, 16, 18, 20

Obrażenia do PŻ



-Obrażnia będą dodane do PŻ
1, 0, 2, 4, 6, 8, 10, 12, 14, 16, 18, 20


Przyszywający Cios 



-Szansa na przyszywające uderzenie
1, 0, 2, 4, 6, 8, 10, 12, 14, 16, 18, 20


 - Srebrne Kolczyki - Maks PŻ+1000
 - Srebrny Naszyjnik - Silny Przeciwko Ludziom +10%
 - Srebrna Bransoleta - Silny Przeciwko Potworom +15%

 - Złote Kolczyki - Maks PŻ+2000
 - Złoty Naszyjnik - Silny Przeciwko Ludziom +20%
- ZłotaBransoleta - Silny Przeciwko Potworom +25%

- Platynowe Kolczyki - Maks PŻ+3000
- Platynowy Naszyjnik - Silny Przeciwko Ludziom +30%
 - Platynowa Bransoleta - Silny Przeciwko Potworom +35%









Na start otrzymujemy 11 poziom konia, aby podnieść jego poziom potrzebujemy: 
 Medalu konnego.
Medale można czytać, gdy poziom konia nie przekracza 20 poziomu. Limit czasowy pomiędzy czytaniem medali wynosi 15 minut.
Dalej droga staję się kręta, do dalszego szkolenia konia potrzebny będzie  Certyfikat Konny, który możemy wytworzyć u Stajennego.

Do wytworzenia potrzebujemy:

 20x Medal Konny -  do zdobycia z potworów
 5x Legendarne Zioło - do zdobycia z Zmutowanej Małpy(boss)

Powyższe przedmioty możemy zdobyć w Dolinie Małp



Bonusy zwiększają się z każdym poziomem konia zaczynając od poziomu 11.

11 poziom - 500 HP, Silny Przeciwko Potworom +5%
12 poziom - 600 HP, Silny Przeciwko Potworom +6%
13 poziom - 700 HP, Silny Przeciwko Potworom +7%
14 poziom - 800 HP, Silny Przeciwko Potworom +8%
15 poziom - 900 HP, Silny Przeciwko Potworom +9%
16 poziom - 1000 HP, Silny Przeciwko Potworom +10%
17 poziom - 1100 HP, Silny Przeciwko Potworom +11%
18 poziom - 1200 HP, Silny Przeciwko Potworom +12%
19 poziom - 1300 HP, Silny Przeciwko Potworom +13%
20 poziom - 1400 HP, Silny Przeciwko Potworom +14%
21 poziom - 1500 HP, Silny Przeciwko Potworom +15%
22 poziom - 1600 HP, Silny Przeciwko Potworom +16%
23 poziom - 1700 HP, Silny Przeciwko Potworom +17%
24 poziom - 1800 HP, Silny Przeciwko Potworom +18%
25 poziom - 1900 HP, Silny Przeciwko Potworom +19%
26 poziom - 2000 HP, Silny Przeciwko Potworom +20%
27 poziom - 2100 HP, Silny Przeciwko Potworom +21%
28 poziom - 2200 HP, Silny Przeciwko Potworom +22%
29 poziom - 2300 HP, Silny Przeciwko Potworom +23%
30 poziom - 2500 HP, Silny Przeciwko Potworom +25%




























































































Na serwerze występuje możliwość bonowania Pasów.
Aby dodać bonus do naszego pasa potrzebujemy: 
Zielona Siła: do zdobycia z Bossów

natomiast aby zmienić bonusy potrzebujemy

  Zielonego Czaru: do zdobycia z Metinów.




Odporność na Miecze: 2%/3%/5%
Odporność na Broń Dwuręczną: 2%/3%/5%
Odporność na Sztylety: 2%/3%/5%
Odporność na Strzały: 2%/3%/5%
Odporność na Dzwony: 2%/3%/5%
Odporność na Wachlarze: 2%/3%/5%
Silny Przeciwko Potworom: 4%/7%/10%
Silny Przeciwko Ludziom: 4%/7%/10%
Szybkość Zaklęć: 6%/8%/10%


Świeży wygląd, przyjemny efekt oraz dodatkowe bonusy.
Nakładki można zakupić w ItemShopie i są one na stałe.

 - Wzmocnienie Nakładki (Dodaje bonus do Nakładki, maksymalnie 4)
Możliwość zdobycia z Bossów
 - Zaczarownie Nakładki (Zmienia bonusy w Nakładce)
Możliwość zdobycia z Metinów



Silny Przeciwko Wojownikom: 3%/6%/8%
Silny Przeciwko Ninjom: 3%/6%/8%
Silny Przeciwko Surom: 3%/6%/8%
Silny Przeciwko Szamanom: 3%/6%/8%
Silny Przeciwko Ludziom: 4%/7%/10%
Silny Przeciwko Potworom: 7%/12%/15%
Silny Przeciwko Zwierzętom: 7%/12%/15%
Silny Przeciwko Orkom: 7%/12%/15%
Silny Przeciwko Zaklętym: 7%/12%/15%
Silny Przeciwko Nieumarłym: 7%/12%/15%
Silny Przeciwko Diabłom: 7%/12%/15%
Szybkość Ataku: 7%/12%/15%
Szansa na Krytyczne Uderzenie: 3%/6%/8%
Szansa na Przyszywające Uderzenie: 3%/6%/8%
Szansa na Omdlenie: 3%/6%/8%













Na serwerze maksymalny poziom Kamieni duszy to 7. Kamienie +4 można kupić u handlarza w mieście.
Następnie przy pomocy  Kawałków Kamienia można spróbować ulepszyć Kamień u sury na +5/+6. Natomiast do ulepszenia na poziom +7 potrzebne są dodatkowe ulepszacze.

Kawałki możemy zdobyć rozbijając Kamienie Metin.


Poniżej przedstawiamy wam wartości kamieni na +7:
Kamień Duszy Penetracji(Poz.7) - 25% Szansa na przeszywający cios
Kamień Duszy Śmierci(Poz.7) - 25% Szansa na krytyczny cios
Kamień Duszy Powtórki(Poz.7) - Szybkość Zaklęcia +50%
Kamień Duszy Wojownika(Poz.7) - 50% Silny przeciwko wojownikom
Kamień Duszy Ninja(Poz.7) - 50% Silny przeciw ninja
Kamień Duszy Sura(Poz.7) - 50% Silny przeciw surom
Kamień Duszy Szamana(Poz.7) - 50% Silny przeciw szamanom
Kamień Duszy Potwora(Poz.7) - 30% Silny przeciw potworom
Kamień Duszy Uchyłki(Poz.7) - 18% Szansy na blok ciosu
Kamień Duszy Uniku(Poz.7) - 25% Szansy na unik strzału
Kamień Duszy Witalności(Poz.7) - Maks. PŻ +5000
Kamień Duszy Obrony(Poz.7) - +500 Obrony
Kamień Duszy Szybkości(Poz.7) - 60% Szybkości Ruchu



U kowala występuje również możliwość wytworzenia Elitarnych Kamieni Duszy

Bonus Elitarnego Kamienia

Kamień Duszy Ludzi(Poz.1) - Silny Przeciwko Ludziom +10%
Kamień Duszy Ludzi(Poz.2) - Silny Przeciwko Ludziom +20%
Kamień Duszy Ludzi(Poz.3) - Silny Przeciwko Ludziom +30%
Kamień Duszy Ludzi(Poz.4) - Silny Przeciwko Ludziom +40%
Kamień Duszy Ludzi(Poz.5) - Silny Przeciwko Ludziom +50%

Na serwerze występują Magiczne Metale, które zwiększają szansę na pomyślne ulepszenie przedmiotu.

-Onyksowy Magiczny Metal - Szansa na pomyślne ulepszenie +5%
-Rubinowy Magiczny Metal- Szansa na pomyślne ulepszenie +7%
-Akwamarynowy Magiczny Metal- Szansa na pomyślne ulepszenie +10%

Powyższe przedmioty można zdobyć z Szkatułek.




Logując się na serwer raz na 24h otrzymamy Dzienny Bonus, który wzmocni nasza postać w walce z potworami.





Na Argentusie znajdziecie ciąg misji fabularnych oraz wiele innych misji typu biolog itd.
By łatwo się było odnaleźć, każdy typ misji ma swoją unikalną ikonę:

- Zwykła Misja
 - Misje Zielarki
 - Misja Fabularna
 - Badania Biologa
 - Misje Deokbae'a


Na serwerze występuje 8 misji Biologa. Wszystkie zostaną opisane poniżej.
W grze można zdobyć dwie mikstury zwiększające szanse na przyjęcie przedmiotu przez Biologa.

 - Eliksir Biologa - Szansa przyjęcia przedmiotu +10%
 - Eliksir Biologa - Szansa przyjęcia przedmiotu +20%



Wymagana ilość: 15
Wymagany Poziom: 60
Gdzie zdobyć ? Loch Pająków
Bonus za misje: +1500 Maks PŻ



Wymagana ilość: 20
Wymagany Poziom: 80
Gdzie zdobyć ? Ziemia Setao
Bonus za misje: +15% Silny Przeciwko Potworom



Wymagana ilość: 20
Wymagany Poziom: 105
Gdzie zdobyć ? Kraina Lodu Północy
Bonus za misje: +100 Wartości ataku!



Wymagana ilość: 25
Wymagany Poziom: 135
Gdzie zdobyć ? Dolina Wiecznego Ognia
Bonus za misje: +5% Szybkości Zaklęć,+3% Szansy na Blok Ciosu



Wymagana ilość: 30
Wymagany Poziom: 155
Gdzie zdobyć ? Mroczna Ziemia
Bonus za misje: +5% Średnie Obrażenia!



Wymagana ilość: 35
Wymagany Poziom: 180
Gdzie zdobyć ? Leśne Zbocze
Bonus za misje: +10% Szansy na Krytyczne Uderzenie,+10% Szansy na Przeszywające Uderzenie



Wymagana ilość: 40
Wymagany Poziom: 200
Gdzie zdobyć ? Pustkowie Orków
Bonus za misje: +15% Silny Przeciwko Ludziom!



Wymagana ilość: 50
Wymagany Poziom: 225
Gdzie zdobyć ? Zaklęty Las
Bonus za misje: +3% Odporności na Ludzi!


Na serwerze występuje 10 misji Zielarki. Wszystkie zostaną opisane poniżej.
W grze można zdobyć dwie mikstury zwiększające szanse na przyjęcie przedmiotu przez Zielarkę.

 - Eliksir Zielarki- Szansa przyjęcia przedmiotu +10%
 - Eliksir Zielarki- Szansa przyjęcia przedmiotu +20%



Wymagana ilość: 10
Wymagany Poziom: 100
Bonus za misje: Szybkość Ruchu +5%, Szybkość Ataku +5%



Wymagana ilość: 15
Wymagany Poziom: 115
Bonus za misje: Inteligencja, Siła, Witalność, Zręczność



Wymagana ilość: 20
Wymagany Poziom: 130
Bonus za misje: Maks PŻ +1500



Wymagana ilość: 25
Wymagany Poziom: 145
Bonus za misje: Silny przeciwko Potworom +10%



Wymagana ilość: 30
Wymagany Poziom: 160
Bonus za misje: Silny przeciwko Metinom +5%



Wymagana ilość: 35
Wymagany Poziom: 175
Bonus za misje: Silny przeciwko Bossom +5%



Wymagana ilość: 40
Wymagany Poziom: 190
Bonus za misje: Szansa na Krytyczne Uderzenie +5%



Wymagana ilość: 45
Wymagany Poziom: 205
Bonus za misje: Szansa na Przyszywające Uderzenie +5% 



Wymagana ilość: 50
Wymagany Poziom: 220
Bonus za misje: Średnie Obrażenia +5%



Wymagana ilość: 60
Wymagany Poziom: 235
Bonus za misje: Silny przeciwko wszystkim klasom+5%